Αυτοκινητόδρομοι: Αποζημίωση 40 Εκατ. Ευρώ Λόγω Του Lockdown Της Άνοιξης
Τα 40 εκατ. ευρώ άγγιξε η αποζημίωση των 5 μεγάλων αυτοκινητόδρομων της χώρας για την περίοδο του πρώτου lockdown της χώρας. Σύμφωνα με αποφάσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δεσμεύτηκαν ανά αυτοκινητόδρομο για την περίοδο από 1η Ιανουαρίου μέχρι και την 30η Ιουνίου για “γεγονότα ευθύνης δημοσίου” τα παρακάτω ποσά:
-Νέα Οδός (τμήματα Μεταμόρφωση Αττικής-Σκάρφεια Φθιώτιδας και Αντίρριο-Ιωάννινα (Ιόνια Οδός)): 13,36 εκατ. ευρώ (είχε ζητήσει 15,40 εκατ. ευρώ)
-Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Ράχες Φθιώτιδας-Κλειδί Ημαθίας) : 6,37 εκατ. ευρώ (είχε ζητήσει 7,08 εκατ. ευρώ)
-Αυτοκινητόδρομος Μορέας (Κόρινθος-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη): δεν πήρε κάποιο ποσό καθώς σύμφωνα με την παραχώρηση αποζημιώνεται ανά εξάμηνο (είχε ζητήσει 6,43 εκατ.ευρώ)
-Ολυμπία Οδός (Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα): 13,5 εκατ. ευρώ (είχε ζητήσει 17,42 εκατ. ευρώ)
-Γέφυρα Α.Ε. (Ρίο-Αντίρριο): 5,3 εκατ. ευρώ (είχε ζητήσει 5,8 εκατ. ευρώ)
-Κεντρική Οδός (τμήματα Σκάρφεια-Ράχες Φθιώτιδας και Ξυνιάδα-Τρίκαλα): 1,74 εκατ. ευρώ (είχε ζητήσει 1,94 εκατ. ευρώ)
Πρόκειται για αποζημιώσεις που διεκδίκησαν οι παραχωρησιούχοι κατά την περίοδο της πρώτης καραντίνας, όταν και επιβλήθηκαν οι περιορισμοί μετακίνησης για η μείωση της διασποράς της πανδημίας, με αποτέλεσμα οι ημερήσιες ροές να πέσουν σε πολύ χαμηλά όρια.
Για την ιστορία αξίζει να αναφέρουμε ότι τα ποσά που αιτήθηκαν οι παραχωρησιούχοι ήταν μεγαλύτερα από τις τελικές αποφάσεις του υπουργείου ΥΠΟΜΕ.
Θα πρέπει επίσης να αναφερθεί ότι θα υπάρξει και δεύτερη (πιθανόν και τρίτη) δόση αποζημιώσεων. Αυτό γιατί όσο διάστημα επικρατεί το lockdown που ξεκίνησε από τις αρχές Νοεμβρίου, δημιουργεί και πάλι μεγάλες μειώσεις στις ροές των αυτοκινητόδρομων. Αυτό μοιραία θα οδηγήσει και πάλι, από το νέο έτος, σε αιτήματα αποζημίωσης απώλειας εσόδων του Παραχωρησιούχου, λόγω συνδρομής Παρέμβασης του Δημοσίου, Γεγονότος Ανωτέρας Βίας και Γεγονότων Ευθύνης Δημοσίου, συνεπεία των επιπτώσεων της πανδημίας COVID-19 στα έργα παραχώρησης.
Αποζημιώσεις όμως διεκδικούν και άλλοι μεταφορικοί φορείς όπως το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας και τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια της Fraport.
Γιατί δίδονται οι αποζημιώσεις
Όπως σημειώνουν παράγοντες της αγοράς, οι αποζημιώσεις στα έργα παραχώρησης δίδονται γιατί σε αυτού του είδους τα έργα υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες δεσμεύσεις, τόσο από την πλευρά του παραχωρησιούχου, όσο και από την πλευρά του Δημοσίου.
Ένα από αυτά, είναι τα “γεγονότα ευθύνης Δημοσίου” και “ανωτέρας βίας”. Όταν δηλαδή, υπάρχει μεγάλη μείωση εσόδων λόγω παρέμβασης του κράτους ή από γεγονότα που δεν ευθύνεται ο παραχωρησιούχος. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε συνδυασμό και των δύο. Δηλαδή το κράτος για να προφυλάξει τον πληθυσμό του αποφάσισε για λόγους ανωτέρας βίας” να διακόψει τις υπεραστικές και διαπεριφερειακές μετακινήσεις.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην μετακινούνται οχήματα, με ευθύνη του κράτους και να προκαλέσει τα αιτήματα αποζημίωσης από την πλευρά των παραχωρησιούχων.
Αυτό που έχει μεγάλο ενδιαφέρον σε αυτή την περίπτωση είναι η έκταση του lockdown από εδώ και μπρος καθώς ήδη έχουμε ξεπεράσει σε διάρκεια εκείνο της Άνοιξης και προς το παρόν δεν μπορεί κάποιος να εκτιμήσει με ασφάλεια πότε αυτό θα συμβεί.
Γιάννης Καραγιάννης στο ypodomes.com
Σύμφωνα με τις πρώτες πέντε αποφάσεις που υπογράφει ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής και αναρτήθηκαν σήμερα στη «Διαύγεια», για την περίοδο του πρώτου lockdown (συνολικά για το πρώτο εξάμηνο του έτους έως το τέλος Ιουνίου 2020) προβλέπεται:
Δέσμευση ποσού 13.500.000 για την καταβολή στον Παραχωρησιούχο «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.».
Δέσμευση ποσού 6.370.000 για τον Παραχωρησιούχο «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.».
Δέσμευση ποσού 13.360.000 για πληρωμή στον Παραχωρησιούχο «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.».
Δέσμευση ποσού 1.740.000 για καταβολή αποζημίωσης στον Παραχωρησιούχο «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Α.Ε. ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ».
Δέσμευση ποσού 5.300.000 για την καταβολή στον Παραχωρησιούχο «ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.».
Η δυνατότητα αξίωσης αποζημίωσης προβλέπεται στις συμβάσεις παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων ώστε να υπάρχει κάλυψη διαφυγόντων εσόδων σε περιπτώσεις που υφίσταται «ανωτέρα βία» ή περιορισμός της κυκλοφορίας, για τον οποίο δεν ευθύνεται ο παραχωρησιούχος, αλλά η ευθύνη βαρύνει το Ελληνικό Δημόσιο.
Στην αλληλογραφία που είχε ανταλλαγεί μεταξύ παραχωρησιούχων και υπουργείου Υποδομών, επισημαίνεται ότι η ελληνική κυβέρνηση από τον Φεβρουάριο του 2020 εξέδωσε πλήθος Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) καθώς και Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων (ΚΥΑ) με έκτατα μέτρα για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας Covid-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας, επιβάλλοντας μεταξύ άλλων με κανονιστικές πράξεις σειρά περιοριστικών και απαγορευτικών μέτρων στη λειτουργία επιχειρήσεων, στην προσέλευση των εργαζομένων στην εργασία τους, στις συναθροίσεις, στην κυκλοφορία των πολιτών, στις διανομαρχιακές μετακινήσεις, στις οδικές συνδέσεις με όμορες χώρες. Ως αποτέλεσμα κατά το διάστημα των περιοριστικών και απαγορευτικών μέτρων στις μετακινήσεις η κυκλοφορία στα Έργο Παραχώρησης σημείωσε μεγάλη πτώση συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Σε γενικές γραμμές βάσει των συμβάσεων ως "Γεγονός Ανωτέρας Βίας" θεωρούνται όλα τα γεγονότα ή περιστατικά ή οι συνέπειες αυτών που ευρίσκονται εκτός της σφαίρας ελέγχου ή επιρροής των Μερών και που δεν θα μπορούσαν να είχαν προβλεφθεί ή προληφθεί ή αποτραπεί ακόμα και με καταβολή ιδιαίτερης επιμέλειας εκ μέρους των Μερών καθώς επίσης και οποιοδήποτε γεγονός ή περιστατικό για την επέλευση του οποίου δεν ευθύνεται κανένα από τα μέρη και το οποίο ο Παραχωρησιούχος δεν έχει την υποχρέωση σύμφωνα με την παρούσα να ασφαλίσει και δεν είναι πράγματι ασφαλισμένος, ή έχει απαλλαγεί από την υποχρέωση ασφάλισης εν όλω ή εν μέρει.
«Ολα τα Γεγονότα Ανωτέρας Βίας, εκτός από εκείνα που βαρύνουν τον Παραχωρησιούχο (και στο μέτρο που τον βαρύνουν) θεωρούνται ως Γεγονότα Ευθύνης του Δημοσίου και αποζημιώνονται από το Δημόσιο», επισημαίνεται.
Οι παραχωρησιούχοι αξίωσαν αποζημιώσεις με επιχειρήματα κυρίως την κατάρρευση της κυκλοφορίας των αυτοκινητοδρόμων εξαιτίας των περιορισμών που επιβλήθηκαν στην κίνηση και την αντίστοιχη κατάρρευση των εσόδων, ενώ από πολλούς επισημάνθηκε ότι καθυστέρησε και η εκτέλεση άλλων προγραμματισμένων εργασιών, όπως π.χ. Τα έργα συντήρησης.
Ειδικά η Ολυμπία Οδός συνδέει την ανάγκη άμεσης αποζημίωσης και με τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος τονίζοντας πως σε αντίθετη περίπτωση θα υφίσταται αδυναμία καταβολής ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεών τους προς τους δανειστές με αποτέλεσμα την επέλευση Γεγονότος Ευθύνης του (Event of Default) το οποίο θα έχει ως συνέπεια την αδυναμία επίτευξης συμφωνίας για τη χρηματοδότηση του Τμήματος Πάτρας-Πύργου. Ο Παραχωρησιούχος υπογραμμίζει ότι η διαμορφωθείσα κατάσταση ενδέχεται, λόγω αδυναμίας εισαγωγής υλικών και ανταλλακτικών που προέρχονται από το εξωτερικό, καθώς και της απαγόρευσης συναθροίσεων και μετακινήσεων, να θέσει σε κίνδυνο τη λειτουργία και συντήρηση του Έργου σύμφωνα με τις καθορισμένες συμβατικές προδιαγραφές.
Στην περίπτωση της Νέας Οδού έχει συνυπολογιστεί και η αποζημίωση για απώλεια εσόδων λόγω Γεγονότων Ευθύνης Δημοσίου (από την αδυναμία λειτουργίας των Σταθμών Διοδίων Βαρυμπόμπης (πλευρικός), Αγίου Στεφάνου (πλευρικός) και Χαλκίδας (μετωπικός) - Υπολειπόμενες Εργασίες) για την χρονική περίοδο 01.01.2020 έως 30.06.2020 (1ο εξάμηνο 2020).
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου