ΤΟ ΘΕΙΟ ΜΥΝΗΜΑ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΟΥ
Ο ΟΛΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝ ΝΕΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΩΝ 27 ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΚΟΣΜΟΣΥΜΒΟΛΩΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ
ΑΠΟ ΤΟ ΩΜΕΓΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΛΦΑ
ΑΡΑ ΠΡΙΝ ΑΝΑΛΥΣΑΜΕ ΤΟ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ Α Ω (ΑΛΦΑ - ΩΜΕΓΑ)
ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ Ω Α (ΩΜΕΓΑ - ΑΛΦΑ)
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΦΑ
ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ
ΟΠΩΣ:
ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο 1 ΕΝΑΣ Ο ΩΜΕΓΑ
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ
ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΣΤΕΡΕΩΣΑ ΤΗΝ 3 ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι 1 ΕΝΑ
ΟΠΟΥ
ΣΤΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ ΚΟΣΜΟΒΙΟ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥ
ΤΟΥ ΥΠΕΡΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΙΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΘΕΙΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ
ΜΕ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΒΙΟΥΣ
ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥ
ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΑΣ ΕΜΦΑΝΗΖΟΜΕΝΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΣΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ
ΣΤΟ ΟΛΙΚΟ ΟΛΟΝ 1 ΕΝΑ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ
ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΧΑΡΑΧΘΗΚΕ ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΘΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ
ΣΤΟ ΟΛΙΚΟ ΟΛΟΝ 1 ΕΝΑ
ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΘΕΙΟ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ
ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΛΟΝ ΦΩΣ ΑΡΡΗΤΟ ΕΝ
ΣΤΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΥΔΩΡ
ΣΤΗΝ 7 ΕΦΤΑΕΠΙΠΕΔΗ ΘΕΙΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΤΗΣ 1 ΕΝΑ
ΣΤΕΡΕΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣΤΗΚΕ ΜΟΝΑΔΙΚΑ
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ
ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΣΤΟ ΟΛΙΚΟ ΟΛΟΝ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 1 ΕΝΑ
ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ
ΟΛΙΚΑ ΣΦΑΙΡΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ
Ο ΑΧΡΟΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ
ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΡΟΗΣ
ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΑΝΩΚΑΤΩ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ
ΤΟΥ ΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ ΑΧΡΟΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ
ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΛΙΚΗ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΥΠΕΡΠΥΛΗ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ
ΟΛΙΚΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΟΥ
ΣΤΟ ΟΛΙΚΟ ΟΛΟΝ ΜΟΥ 1 ΕΝΑ
ΕΜΦΑΝΗΖΕΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΕΠΩΝ
ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ
ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΟΛΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Η ΟΜΙΚΡΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
Η ΕΝ ΝΕΑ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
«ΟΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ
ΑΠΕΙΡΕΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΩΝ
ΩΣ ΤΟ 1 ΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΟΛΙΚΟ ΟΛΟΝ 1 ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ
ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΟΡΚΩΝ-ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ 1 ΕΝΑ
ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ»
ΟΠΟΥ ΣΥΣΤΗΝΕΤΕ ΣΥΝΘΕΤΕΤΕ ΣΥΝΔΕΕΤΕ 3 ΤΡΙΑΔΙΚΑ
ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι
ΤΟΥ ΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ
ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΑΝΩ - ΚΑΤΩ
ΣΦΡΑΓΗΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣΜΕΝΗ
ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ (Σ ΚΕΡΑΒΝΟΣ)
ΤΗΣ ΙΣΟΖΥΓΙΑΣ ΤΩΝ ΟΡΚΩΝ-ΝΟΜΩΝ
ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ
ΤΟΥ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ Ο
ΛΙΚΟΥ ΑΜΕΡΙΣΤΟΥ ΑΜΕΘΕΚΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΥΠΕΡΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ
ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΟΥ
ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ Ι ΕΝΑ
ΣΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΘΕΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΧΗΜΙΚΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΥΠΕΡΖΕΥΞΗ
ΤΗΣ 3 ΤΡΙΑΔΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΜΥΗΣΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΣΤΟ ΟΛΙΚΟ ΟΛΟΝ 1 ΕΝΑ ΤΗΣ
«ΟΠΟΥ ΤΟ Μ ΕΙΝΑΙ 3 ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ
3 ΛΑΜΔΑ ΠΥΡΑΜΙΔΩΝ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΩΝ-ΜΕΛΛΟΝ
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Μ ΜΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Λ - Ν - Ζ - Σ
ΑΡΑ ΣΤΟ 4 ΤΕΤΡΑΔΙΚΟ ΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΟΛΟΝ 1 ΕΝΑ
ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΟΥ Μ
ΑΡΑ Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΟΥ Μ ΕΙΝΑΙ:
ΑΠΕΙΡΗ ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΜΥΗΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΝΟΗΜΩΝ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ
ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΟΛΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΟΥ
ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΘΕΙΑ ΥΠΕΡΜΕΣΟΤΗΤΑ
ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ ΛΑΜΔΑ
ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ
ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΑΡΧΑΙΓΩΝΗΣ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΘΕΙΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΩΝ
ΤΗΣ ΚΡΑΤΕΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ
ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΘΕΙΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΟΝΤΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΙΕΣ ΠΑΝΙΕΡΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΙΣ
ΖΕΥΞΕΙΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗΣ
ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΘΕΙΑΣ ΟΛΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΟΡΚΩΝ-ΝΟΜΩΝ
ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΘΕΙΑ ΥΠΕΡΠΥΛΗ
ΤΗΣ ΑΠΕΙΡΗΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΣΤΟ ΥΠΕΡΑΠΕΙΡΟ ΥΠΕΡΚΑΜΠΥΛΩΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ
ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ
ΟΠΟΥ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΧΡΟΝΑ
ΤΟ ΜΙΚΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΜΙΚΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΙΚΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΝ
ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΜΙΚΡΟ
ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΑΧΡΟΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟΥ 1 ΕΝΑ
ΤΟ ΘΕΙΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΛΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΜΟΥ
ΕΜΦΑΝΗΖΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ
ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 1 ΕΝΑ
ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ
ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΤΗΣΗΣ
ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ
ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ
ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ
ΣΤΕΡΕΩΝΟΝΤΕ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΗΖΟΝΤΕ
ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΘΕΙΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΙΘΕΡΑ
ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΟΛΙΚΟ ΑΧΩΡΟ ΧΩΡΟ
ΤΩΝ ΠΟΛΥΧΩΡΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΩΡΟΥ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ
ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΥΠΕΡΚΟΣΜΙΑΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ
ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΟΛΟΥ 1 ΕΝΑ
ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ
ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
ΑΣΦΑΛΗΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΝΔΡΕΙΑ
ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΤΩΝ ΟΡΚΩΝ-ΝΟΜΩΝ
ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ
ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΘΕΙΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΗΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΙΚΗΣ
ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΕΡΠΥΛΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΖΕΥΞΗΣ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ
ΒΗΤΑ
ΚΑΙ ΑΛΦΑ
ΟΠΟΥ ΣΦΡΑΓΗΣΤΗΚΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΩΣ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ 1 ΕΝΑ ΑΛΦΑ
ΟΙ ΠΑΝΙΕΡΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ
ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΘΕΙΟΙ ΥΠΕΡΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΑΛΦΑ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΑΧΡΟΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ
ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ
ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΕ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΕ
ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΙΩΝΟΥΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΩΝ ΤΩΝ ΑΛΦΑ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ 1 ΕΝΑ ΩΜΕΓΑ
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ : ΡΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΛΗΣΗΣ ΑΛΦΑ ΩΜΕΓΑ - ΩΜΕΓΑ ΑΛΦΑ
ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
https://www.aitherikigrafi.gr/epiklisi-alpha-omega
πηγη:https://omitostisariandis.blogspot.com/2021/06/blog-post_26.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου